Interpreting Audienc ...
Shaun Moores
当ショップ価格: ¥ 16765
Focus Groups as Qual ...
David L. Morgan ...
当ショップ価格: ¥ 23081
Researching Culture ...
Pertti Alasuuta ...
当ショップ価格: ¥ 19774
Information Theory S ...
Klaus Krippendo ...
当ショップ価格: ¥ 11534
Critical Issues in Q ...
Janice M. Morse ...
当ショップ価格: ¥ 30599
Using Computers in Q ...
William Fieldin ...
当ショップ価格: ¥ 16999
Transforming Qualita ...
Richard E. Boya ...
当ショップ価格: ¥ 23885
Computer-Aided Quali ...
Udo Kelle, Udo ...
当ショップ価格: ¥ 17652
Using Qualitative Me ...
Thomas W. Lee
当ショップ価格: ¥ 30099
Feminist Dilemmas in ...
Jane Ribbens, R ...
当ショップ価格: ¥ 17637
The Long Interview
Grant McCracken ...
当ショップ価格: ¥ 11549
Computer Programs fo ...
Eben A. Weitzma ...
当ショップ価格: ¥ 41579
Meta-Ethnography Syn ...
George W. Nobli ...
Cognitive Processes ...
Joseph H. Danks ...
当ショップ価格: ¥ 49230
Interpreting and Usi ...
Christopher H. ...
当ショップ価格: ¥ 11495
Qualitative Studies ...
Catherine Kohle ...
当ショップ価格: ¥ 30130
Multiple Regression ...
Leona S. Aiken, ...
Qualitative Health R ...
Janice M. Morse
当ショップ価格: ¥ 23499
Harry F. Wolcot ...
当ショップ価格: ¥ 49433
Qualitative Research ...
当ショップ価格: ¥ 34724
Ethnostatistics Qual ...
Robert P. Gepha ...
当ショップ価格: ¥ 11487
当ショップ価格: ¥ 11899
Writing Strategies R ...
Laurel Walum Ri ...
当ショップ価格: ¥ 41197