Focus Groups as Qual ...
David L. Morgan ...
当ショップ価格: ¥ 20557
Computer Programs fo ...
Eben A. Weitzma ...
当ショップ価格: ¥ 35937
Transforming Qualita ...
Richard E. Boya ...
当ショップ価格: ¥ 20618
Feminist Dilemmas in ...
Jane Ribbens, R ...
当ショップ価格: ¥ 16099
Interpreting and Usi ...
Christopher H. ...
当ショップ価格: ¥ 8189
The Long Interview
Grant McCracken ...
当ショップ価格: ¥ 10174
Computer-Aided Quali ...
Udo Kelle, Udo ...
当ショップ価格: ¥ 16630
Using Computers in Q ...
William Fieldin ...
当ショップ価格: ¥ 16493
Cognitive Processes ...
Joseph H. Danks ...
当ショップ価格: ¥ 42421
Critical Issues in Q ...
Janice M. Morse ...
当ショップ価格: ¥ 28591
Harry F. Wolcot ...
当ショップ価格: ¥ 45999
Ethnostatistics Qual ...
Robert P. Gepha ...
当ショップ価格: ¥ 10116
当ショップ価格: ¥ 38398
Qualitative Research ...
当ショップ価格: ¥ 32397
Using Qualitative Me ...
Thomas W. Lee
当ショップ価格: ¥ 26040
Multiple Regression ...
Leona S. Aiken, ...
当ショップ価格: ¥ 21526
Researching Culture ...
Pertti Alasuuta ...
当ショップ価格: ¥ 19463
Qualitative Health R ...
Janice M. Morse
当ショップ価格: ¥ 21965
Meta-Ethnography Syn ...
George W. Nobli ...
当ショップ価格: ¥ 19960
Qualitative Studies ...
Catherine Kohle ...
当ショップ価格: ¥ 28099
Information Theory S ...
Klaus Krippendo ...
当ショップ価格: ¥ 10946
Writing Strategies R ...
Laurel Walum Ri ...
Interpreting Audienc ...
Shaun Moores
当ショップ価格: ¥ 16265